Інформатика 7 клас

Вітаю, мої любі семикласники! 

Ми знову розпочинаємо навчатися, частина уроків буде дистанційно, тому хочу нагадати певні правила:

  • уроки проходять згідно розкладу;
  • крім перегляду презентацій, відео або інших матеріалів до уроку на блозі, необхідно працювати з підручником;
  • файли з виконаними завданнями пересилати на мою електронну скриньку sasha13viktorivna@gmail.com, якщо виникають питання можете зателефонувати 098 238 59 44
  • запропоновані тестові завдання будуть доступні лише до наступного уроку, тому старайтеся все виконувати вчасно;
  • якщо не маєте можливості виконувати завдання практичної частини (немає комп'ютера, програми) не хвилюйтеся. Добре опрацьовуйте теоретичний матеріал, тести будуть саме по теорії. А з практичними завданнями попрацюємо разом.

5 травня 2023 року

 Тема: Моделі.Етапи побудови моделей.

Перегляньте навчальне відео



Опрацюйте §17,  виконайте вправу 2, с.164

21 квітня 2023 року

 Тема: Копіювання та переміщення клітинок та діапазонів, зокрема тих, що містять формули.

Перегляньте навчальне відео


Опрацювати §16, п.2, 3,  виконати вправи 2 і 3


7 квітня 2023 року

 Тема: Уведення, редагування й форматування даних основних типів.

Перегляньте навчальне відео




Опрацювати §15, виконати вправи 2 і 3 

7-А            17  березня 2023 року

Тема: Редагування електроних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Коміювання та переміщення клітинок та діапазонів.

Приєднуйтесь до онлайн уроку

урок 26

Пʼятниця, 17 березня · 11:30 – 12:00

Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tvf-qojm-wde

Перегляньте навчальне відео




Опрацювати §14, п 1,2 виконати вправи 1 і 2  

 7-А             3 березня 2023 року

 Тема:Складання програм для розв'язання навчальних і життєвих задач

Перегляньте навчальне відео


Повторіть теоретичний матеріал с.61 - 113, виконайте завдання тесту



7-А             24 лютого 2023 року

 Тема:Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення.

Опрацюйте презентацію та виконайте завдання згідно інструкцій у ній.


 



 7-А               17 лютого 2023 року

 Тема:Опис алгоритмів із циклом із параметром мовою програмування.

Перегляньте навчальне відео

Опрацюйте матеріал підручника с.107-110


 7-А               10 лютого 2023 року

 Тема:Опис алгоритмів із циклом із передумовою мовою програмування.

Перегляньте навчальне відео

Опрацюйте матеріал підручника с.104-105


7-А                 3 лютого 2023 року

 Тема:Реалізація алгоритмів повторення мовою програмування.

Перегляньте навчальне відео

 Опрацюйте матеріал підручника с.103-104


7-А                 20 січня 2023 року

 Тема: Команда розгалуження мовою програмування.

Перегляньте навчальне відео


Опрацюйте матеріал підручника с.92-94, виконайте завдання 1 на с.94




7-Б   20 грудня 2022 року                    7-А 22 грудня 2022 року

 Тема: Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування

Перегляньте навчальне відео


Опрацюйте матеріал підручника с.72-74, виконайте завдання 12 на с.77





7-Б   18 жовтня 2022 року                    7-А 21  жовтня 2022 року

 Тема: Інтернет речей

Перегляньте навчальне відео




Опрацюйте матеріал підручника с.50 - 56.  Виконайтезавдання 17 на с.59

7-Б   11 жовтня 2022 року                    7-А 14  жовтня 2022 року

 Тема: Хмарні сервіси. Зберіганя даних та колективна робота з документами в Інтернеті.

Перегляньте навчальне відео


Опрацюйте матеріал підручника с.32 - 34, с.39-40. Виконайте вправу 3 на с.35


7-Б   04 жовтня 2022 року                    7-А 30 вересня 2022 року

 Тема: Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів 

Опрацюйте презентацію

 7-Б   20 вересня 2022 року                        7-А 23 вересня 2022 року

 Тема: Використання адресної книги та списків розсилки 

Опрацюйте презентацію

Чекаю ваших листів за адресою sasha13viktorivna@gmail.com





















































































24 травня 2022 року

 Тема: Реалізація математичних моделей.

Перегляньте навчальне відео попереднього уроку


Повторіть §18,  виконайте вправу 4, с.174

17 травня 2022 року

 Тема: Реалізація математичних моделей.

Перегляньте навчальне відео


Опрацюйте §18,  виконайте вправу 3, с.172

10 травня 2022 року

 Тема: Моделі.Етапи побудови моделей.

Перегляньте навчальне відео



Опрацюйте §17,  виконайте вправу 2, с.164

3 травня 2022 року

 Тема: Використання формул.

Перегляньте навчальне відео


Повторіть §16,  виконайте завдання

2 травня 2022 року

 Тема: Використання формул.

Перегляньте навчальне відео


Повторіть §16, п.1

26 квітня 2022 року

 Тема: Копіювання та переміщення клітинок та діапазонів, зокрема тих, що містять формули.

Перегляньте навчальне відео


Опрацювати 
§16, п.2, 3,  виконати вправи 2 і 3


19 квітня 2022 року

 Тема: Адресація. Формули.

Перегляньте навчальне відео




Опрацювати §16, п.1,  виконати вправу  1

12 квітня 2022 року

 Тема: Уведення, редагування й форматування даних основних типів.

Перегляньте навчальне відео




Опрацювати §15, виконати вправи 2 і 3 

5 квітня 2022 року

 Тема: Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Форматування електронних таблиць.

Перегляньте навчальне відео




Опрацювати §14, п.3, виконати вправу 4 

29 березня 2022 року

 Тема: Редагування електроних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Коміювання та переміщення клітинок та діапазонів.

Перегляньте навчальне відео




Опрацювати §14, п 1,2 виконати вправи 1 і 2  

22 березня 2022 року

 Тема: Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.

Перегляньте навчальне відео


Опрацювати §13, виконати вправу 3, с.120

15 березня 2022 року

 Тема: Складання програм для розв'язування навчальних і життєвих задач













Перед тим як приступити до виконання потрібно провести аналіз власних ресурсів та зробити аналіз потреб серед користувачів.





Для реалізації успішного проекту необхідно розробити прототип, протестувати його для подальшого вдосконалення.






Виконайте завдання

Проаналізуйте проект https://scratch.mit.edu/projects/384913772













31 травня 2021 року

Знайомство із середовищем програмування БЛОКЛІ


Перегляньте навчальне відео



19 квітня 2021 року

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структори повторення. Практична робота.

Повторіть теоретичний матеріал попереднього уроку.

Виконайте завдання 8, 9, 10 (с.112 підручника)

12 квітня 2021 року

Тема: Створення алгоритмів і програм з алгоритмічною структорою повторення

Перегляньте навчальне відео



Опрацювати §12, виконати вправу 3, с.109


22 березня 2021 року

Тема "Створення алгоритмів і програм з використанням алгоритмічної структури розгалуження"

Перегляньте навчальне відео



Опрацюйте § 11, виконайте впр.4 (с.98)





18 січня 2021 року

Практична робота "Формули"


Повторення теоретичного матеріалу

Кожна клітинка має свою адресу. Наприклад, клітинка, що розташована на перетині рядка 1 та стовпця А, має адресу А1.

У клітинки таблиці можна вводити не лише конкретні значення (числові та текстові дані), а й формули. За допомогою формул виконують обчислення з використанням значень, що розміщуються в інших клітинках таблиці.

Формула — це вираз, що може містити числові дані, адреси клітинок, функції та знаки арифметичних операцій.

Формула може містити адреси клітинок чи їх діапазонів, знаки арифметичних дій тощо.

Запис формули в середовищі табличного процесора завжди починається зі знака «=» для того, щоб можна було відрізняти формули від даних. Наприклад, формула може мати такий вигляд: =(А1 + А2)/5 де А1, А2 — адреси клітинок, 5 — число, + та / — знаки арифметичних операцій.

Формула відображається у рядку формул. А її результат по завершенні введення — у відповідній клітинці, наприклад, A3. Для перевірки правильності написання формули при її уведенні або редагуванні посилання на різні клітинки позначаються різними кольорами, і навколо таких клітинок на екрані відображаються рамки відповідного кольору.

Порядок виконання арифметичних дій у формулах визначається пріоритетом операцій за правилами математики.  Піднесення до степеня ^ виконується в першу чергу, потім — множення * й ділення / . Останніми виконуються операції додавання + й віднімання +. Усі операції виконуються в порядку запису послідовно зліва направо. За допомогою використання дужок можна змінити порядок виконання арифметичних операцій: вираз, записаний у дужках, обчислюється в першу чергу.

Адреси клітинок при створенні формул можна задавати різними способами. Найзручніше клацнути мишею на відповідній клітинці чи виділити діапазон клітинок. Для редагування формули слід помістити курсор у рядок формул і внести необхідні зміни. Також можна переглядати й редагувати формули безпосередньо в клітинці. Для цього потрібно двічі клацнути по ній мишею.

Табличний процесор містить набір вбудованих функцій, які можуть використовуватись у формулах. До основних функцій належать: знаходження суми, кількості, середнього значення, мінімального та максимального значення в діапазоні.

При виборі зі списку потрібної функції автоматично до рядка формул вводиться назва функції, і для її аргументів пропонується орієнтовний діапазон клітинок, де містяться дані, необхідні для обчислення.

За замовчуванням, пропонується діапазон, клітинки якого містять числові дані та розташовані зазвичай або зверху, або ліворуч від клітинки, до якої вводиться формула. Можна підтвердити його вибір за допомогою натиснення клавіші Enter, або виділити новий.

Для спрощення використання у формулах діапазонів клітинок і розуміння даних, що містяться у клітинах, їм можна задати ім'я. Наприклад, при обчисленні суми канцелярського приладдя для школяра діапазону клітинок D3:D9 можна надати ім'я Вартість_товарів. Для іменування діапазону клітинок потрібно його виділити, у полі Ім'я замість адреси ввести з клавіатури Ім'я, наприклад, Вартість_товарів, та натиснути Enter.

Часто в суміжних клітинках таблиць виконуються однотипні розрахунки. Для автоматизації однотипних розрахунків можна скопіювати формулу до клітинок відповідного діапазону. При цьому достатньо скористатися засобом автозаповнювання.

Уміст клітинок з формулами можна копіювати та переміщувати, як і вміст будь-яких інших клітинок, використовуючи: елементи керування Стрічки, команди контекстного меню, сполучення клавіш, автозаповнення.

Під час копіювання формул посилання в них модифікуються. Але інколи потрібно, щоб під час копіювання формул певні посилання не модифікувалися.

При використанні формул можуть виникати різні помилки, які допускають користувачі. Про них можна дізнатися із відповідних повідомлень, що автоматично з'являються у клітинці з формулою та починаються зі знака #. Наприклад:

·        #ССЬІЛКА! (#REF!) — означає неправильне використання посилань, які є у формулі. Наприклад, у формулі =А2(ВЗ+С4) пропущено знак множення перед дужкою, що відкривається. Перевіряй парність дужок у формулі та не пропускай знаки арифметичних операцій.

·        #ДЕЛ/0! (#DIV/0!) — спроба ділення на нуль. Така ситуація найчастіше виникає при використанні як дільника посилання на порожню клітинку або клітинку, яка містить нульове значення. Уважно перевіряй дані, записані у формулі, чи результати копіювання формул.

·        #VALUE! — у формулі для математичних обчислень міститься посилання на клітинку, вмістом якої є текст.

При виникненні помилки у верхньому лівому куті клітинки з'являється трикутник. Помилку слід виправити, вибравши один із запропонованих варіантів


Завдання

Для виконаня завдань вам необхідно зберегти на свої компю'тери файли заготовки. Посилання буде вказано до кожного завдання.

Повторіть § 16.

1. Виконайте вправу 1, с.152. Заготовка "Путівки"

2. Виконайте впарву 2, с. 154. Заготовка "Послуги"

3. Виконайте вправу 14, с. 157. Заготовка  "Країни"

Файли відповіді надсилайте на мою адресу sasha13viktorivna@gmail.com





























































































































































19 жовтня 2020 року


1 коментар: