15 травня 2023 року
Тема : "Виконання навчального проекту"
Перегляньте навчальне відео
Оберіть тему, мету та завдання власного проекту. Складіть план реалізації проекту. Запишіть у зошити.
1 травня 2023 року
Тема "Поняття пошукової оптимізації"
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §24.
17 квітня 2023 року
Тема "Поняття про мову розмітки гіпертекстового документу"
Перегляньте навчальне відео.
Опрацюйте §23.
3 квітня 2023 року
Створення та адміністрування сайту
Понеділок, 3 квітня · 13:30 – 14:00
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vqj-ixsg-hia
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §22, дайте відповіді на питання, с.218. Посилання на сайт перешліть на мою електронну адресу sasha13viktorivna@gmail.com
13 березня 2023 року
Тема "Системи керування вмістом для веб-ресурсів"
10 клас, урок 24
Понеділок, 13 березня · 13:30 – 14:00
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vou-odsz-fyn
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §21, дайте відповіді на контрольні запитання.
19.12.2022
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.
Опрацюйте навчальну презентацію.
Зробіть конспект у зошитах.
Виконайте завдання тесту
21.11.2022
Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.
Перегляньте невчальне відео
Опрацюйте матеріал підручника с.93-100. Виконайте вправу 7 на с. 102
24.10.2022
Системи електронного урядування
17.10.2022
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте матеріал підручника с.61-69
10.10.2022
Комп'ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності.
Здійснення
планування і прогнозування в організаціях, містах, регіонах і на рівні держави
сьогодні неможливо без сучасних інформаційних технологій. При цьому першорядне
значення приділяється моніторингу факторних показників (регуляторів), їх
аналізу з урахуванням впливу на цільовий індикатор, прогнозом можливих змін
регуляторів, умов розвитку об'єкта управління, оцінці альтернативних варіантів
рішення при виборі найбільш ефективних варіантів.
Сучасні інформаційні технології
дозволяють формувати моделі керованих систем з урахуванням не тільки значень
вхідних ретроспективних даних, по і з урахуванням структури взаємодії цих даних
в конкретному економічному процесі. При цьому існує можливість варіантного
моделювання з урахуванням нелінійних взаємозв'язків, "відбудовування"
від шумових ефектів, оперативного уточнення сформованої моделі керованого
процесу при доповненні необхідною інформацією.
Технологіями,
обслуговуючими процеси прогнозування і планування, є комп'ютерні технології,
засновані на принципі візуально-інтуїтивного витягу корисної інформації
(ВІ-технології). ВІ-технології дозволяють проаналізувати величезний обсяг
інформації, представити їх в наочному графічному вигляді і відстежити динаміку
зміни параметрів. Одна
з переваг даної технології - швидкість сприйняття даних при їх візуальної
інтерпретації. По-друге, в процесі колективної роботи замість довгого вивчення
кожним членом групи об'ємного матеріалу можливий груповий аналіз в режимі
конференції або мозкового штурму.
Інший інформаційною
технологією, використовуваної в плануванні і прогнозуванні, є автоматизована
інформаційна система (АІС) управління суспільними фінансами країни, регіону,
муніципального освіти, яка покликана забезпечити органи державної влади або
місцевого самоврядування засобами інформаційної, інструментальної та
аналітичної підтримки завдань підготовки і прийняття рішень при управлінні
фінансово-бюджетною політикою. Їх впровадження дозволяє організувати колективну
роботу фахівців в рамках бюджетного процесу на основі єдиного інформаційного
простору, упорядкувати і автоматизувати облікову та експертно-аналітичну діяльність
фахівців відомств при управлінні бюджетами відповідних рівнів, забезпечити
контроль формування та виконання бюджетів, доступність інформації про бюджетний
процес для населення і бізнесу , підвищити якість прийнятих рішень за рахунок
використання сучасних інструментів збору та аналізу даних, моделювання і
прогнозування бюджетних показників.
Застосування АІС
для вирішення завдань планування та прогнозування бюджету дозволяє впорядкувати
діяльність органів державної влади / місцевого самоврядування на всіх стадіях
формування проекту бюджету, при цьому вся початкова інформація та результати
планування і прогнозування бюджету накопичуються в єдиному сховищі даних, що
дозволяє забезпечити узгодженість і несуперечність бюджету. Вимоги чинного
законодавства чітко регламентують бюджетний процес, безпосередньо визначають
основні напрямки застосування АІС при плануванні і прогнозуванні бюджету:
підготовка реєстру видаткових зобов'язань, формування обгрунтувань бюджетних
асигнувань, прогнозування доходів бюджету, планування видатків бюджету,
планування джерел фінансування дефіциту бюджету, здійснення розрахунків на
етапі міжбюджетного регулювання , підготовка бюджетного розпису.
Сучасні засоби
інструментальної підтримки управління суспільними фінансами надають можливість
перспективного фінансового планування па середньострокову перспективу,
розрахунку показників бюджету у відповідності з різними алгоритмами і вихідними
даними, у тому числі забезпечують можливість застосування інструментів
бюджетування, орієнтованого на результат. Практика показує, що використання
сучасних інструментальних засобів для планування і прогнозування бюджету
суттєво спрощує процедури контролю виконання регламенту бюджетного планування.
Особливістю деяких рішень з управління суспільними фінансами є наявність
потужного сучасного інструментарію моделювання і прогнозування бюджетних
показників, що істотно підвищує якість і обгрунтованість прийнятих рішень при
підготовці проекту бюджету. Такі системи пропонують користувачам широкий спектр
математичних методів та інструментів для побудови складних
економіко-математичних моделей бюджетних процесів і виконання необмеженого
числа різноманітних розрахунків при різних сценарних умовах.
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Вправа 1
Google Календар
Створіть за допомогою сервісу Google Календар власний
календар Дати народження з датами народження ваших подруг, друзів
і однокласників.
Надайте їм доступ до створеного календаря. Позначте в
календарі дати народження всіх своїх друзів.
Запропонуйте друзям створити список бажань (wish list):
які подарунки вони б хотіли отримати на свій день народження.
Перегляньте ваш календар на мобільному телефоні.
Вправа 2.
Знайомство з графічним
калькулятором GeoGebra
Побудуйте графіки
y = sin x,
y = 2 sin x,
y = sin 2x.
Знайдіть точки перетину графіків функцій. Знайдіть координати точок
перетину з осями координат.
Контрольні питання
1. Чому важливо в інформаційному суспільстві правильно
управляти часом?
2. Які є способи управління часом?
3. Що означає – планувати власну діяльність? Наведіть
приклади сервісів для планування.
4. Які інструменти для дослідження можна використати онлайн?
03.10.2022
Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього - аналіз тенденцій на ринку праці.
19.09.2022
Людина в інформаційному суспільстві. Проблеми інформаційної безпеки
12.09.2022
Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства
124 травня 2022 року
Тема : "Виконання навчального проекту"
17 травня 2022 року
Тема : "Виконання навчального проекту"
Перегляньте навчальне відео попереднього уроку.
10 травня 2022 року
Тема : "Виконання навчального проекту"
Перегляньте навчальне відео попереднього уроку.
3 травня 2022 року
Тема : "Виконання навчального проекту"
Перегляньте навчальне відео
Оберіть тему, мету та завдання власного проекту. Складіть план реалізації проекту. Запишіть у зошити.
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ
2 травня 2022 року
Тема "Просування веб-сайтів. Пошукова оптимізація."
Перегляньте навчальне відео поперпднього уроку.
Повторіть §24.
26 квітня 2022 року
Тема "Просування веб-сайтів"
Перегляньте навчальне відео
Повторіть §24.
19 квітня 2022 року
Тема "Поняття пошукової оптимізації"
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §24.
12 квітня 2022 року
Тема "Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці"
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §24.
5 квітня 2022 року
Тема "Поняття про мову розмітки гіпертекстового документу"
Перегляньте навчальне відео.
Опрацюйте §23.
29 березня 2022 року
Тема "Створення та адміністрування сайту"
Перегляньте навчальне відео пепереднього уроку. Повторіть матеріл §22. Працюйте над створенням власного сайту. Ще не всі скинули посилання на власну роботу. Чекаю!
22 березня 2022 року
Тема "Створення та адміністрування сайту"
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §22, дайте відповіді на питання, с.218. Посилання на сайт перешліть на мою електроння адресу sasha13viktorivna@gmail.com
15 березня 2022 року
Тема "Системи керування вмістом для веб ресурсів"
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §21, дайте відповіді на питання, с.202
1 червня 2021 року
Тема "Робота з Google диском"
Перегляньте навчальне відео
13 квітня 2021 року
Тема "Поняття про мову розмічання гіпертестового документа"
Перегляньте навчальне відео
Опрацюйте §23, дайте відповіді на контрольні запитання.
19 січня 2021 року
Тема "Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних"

Немає коментарів:
Дописати коментар