Інформатика 6 клас

13 травня 2024 року

Підготовка до проєктної діяльності – обрання теми індивідуального чи групового проєкту.

Опрацюйте навчальну презентацію 

Виконайте завдання інструкційної картки

Ознайомтеся з прикладами проєктів















Шановні шестикласники. Оскільки ми почали працювати з темою "Алгоритми і програми", то вам доведеться створювати власні проекти у середовищі Scratch. Для спрощення роботи пропоную вам процювати в онлайн середовищі, а мені відправляти тільки посилання на створені проекти. Моя електронна скринька sasha13viktorivna@gmail.com

4 травня 2023 року

Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію

Перегляньте навчальне відео

Виконайте завдання відповідно до інструкційної картки


Уроки 30 - 35 (з 20 квітня по 25 травня)

Розробка та реалізація власного програмного проекту

Виконання індивідуального проекту


Проект – це скоординована робота людини або групи людей,спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час.

Робота над проектом складається з декількох етапів:


1. Підготовчий (вибір теми, обґрунтування її практичної значущості, а також визначення шляхів її розв’язання);
 2 Дослідницький етап (планування роботи, визначення методів дослідження, розподіл обов’язків між учасниками проекту);
 3. Реалізація проекту; 
 4. Захист проекту (обговорення проекту та процесу його виконання).

Під час роботи над проектом учні можуть використовувати:
1.     ресурси мережі Інтернет (учні набувають навичок правильно формувати запити для пошуку даних, опрацьовувати здобуту інформацію);
2.     літературу;
3.     додаткові та допоміжні матеріали.

  


Завдання для проекту (на вибір).

1.     Створіть власну комп’ютерну гру в середовищі Скретч.
2.  Створіть невеличкий, цікавий, сюжетно-закінчений мультфільм в середовищі Скретч.
3.  Створіть інтерактивну гру в середовищі Скретч. (Слово "інтеракив" прийшло до нас із англійської мови "interact". "Inter" - це "взаємний", "act" - "діяти". Інтерактивна гра – це діалогова гра, в ході якої здійснюється діалог, наприклад, героя гри і учня-гравця. З’являються різні запитання під час гри, в залежності від відповіді на них гра продовжується за різними сценаріями.) 

Завдання (на вибір) для тих, хто не бажає фантазувати.

 1. Складіть програму побудови першої літери власного імені. ( У бібліотеці Навчальних проектів Скретч є схожий проект під назвою "Літери". Якщо перша літера твого імені збігається з літерою у проекті, тоді склади програму побудови іншої літери власного імені).
Максимальна оцінка - 7 балів.
2.  Склади проект, у якому виконавець Пішохід переходить дорогу з трьома смугами руху без пішохідного переходу, якщо відстань від автомобіля, що рухається, більша, ніж 100 кроків.(Використай  у проекті команду, щоб пішохід повертався у вихідне положення із затримкою 3 секунди).
Максимальна оцінка - 9 балів.
3.  Склади проект "Гра з м'ячем", у якому виконавець переміщується до м'яча, що з'являється на ігровому полі випадково, або залишається на своєму місці, якщо відстань до м'яча більша, ніж 100 кроків. (Використай з групи команд "Оператори" команду "випадкове від _ до _" для задання координати Х та Y).
Максимальна оцінка - 11 балів.
  Свої проекти надсилайте на мою електронну адресу sasha13viktorivna@gmail.com

6 квітня 2023 року

Розв'язування задач методом поділу на підзадачі

Виконайте завдання відповідно до 

інструкційної картки


16 березня 2023 року

Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження.

Уважно передивіться навчальне відео


Опрацюйте матеріал підручника с.173-178, виконайте вправу 2, с.179.

Чекаю посилання на ваші проєкти.


2 березня 2023 року

Програмне опрацювання подій.

Уважно передивіться навчальне відео

Опрацюйте матеріал підручника с.163-166, виконайте вправу 1, с.166.

Чекаю посилання на ваші проєкти.


23 лютого 2023 року

Поняття події. Види подій.

Перегляньте навчальне відео



Опрацюйте матеріал підручника с.155-157, виконайте вправу 2, с.159.
Виконайте завдання тесту. Зверніть увагу! Завдання тесту відкрите до 2 березня!

16 лютого 2023 року

Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів.

Перегляньте навчальне відео

Виконайте завдання практичної роботи


2 лютого 2023 року

Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
Перегляньте навчальне відео

Опрацюйте матеріал підручника с.139-142, виконайте завдання 5 на с.144. Високий рівень завдання 6, с.144.


20 січня 2023 року

Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією.

Перегляньте навчальне відео


Опрацюйте матеріал підручника с.127-129.
Підготуйте до захисту власну презентацію на тему "Моє захоплення" (до 10 слайдів).
Виконайте завдання тесту



22 грудня2022 року

Ефекти зміни слайдів

Перегляньте навчальне відео


Опрацюйте матеріал підручника с.122-124, виконайте вправу 1 на с.124 та завдання 6 на с.126.


































20 жовтня 2022 року

Створеня і редагування векторних зображень. Практична робота

Виконайте завдання практичної роботи згідно інструктивної картки

 

 06 жовтня 2022 року

Растровий графічний редактор

Долучайтеся до онлайн уроку

за посиланням

Сьогоді починаємо працювати з редакторорм Online Photo Editor.

Опрацювати § 7, с. 50-53, виконайте вправу 1, с.53, але до вправи виберіть своє довільне зображення.

22 вересня 2022

Векторний графічний редактор. Операції над об'єктами та групами об'єктів.

Уважно опрацюйте навчальну презентацію



Всановіть на свої комп'ютери векторний графічний редактор Inkscape.  Завантажити його можна тут.
Виконайте вправу 1 на с.31 підручника.
Якщо не вдалося вставити граіфчий редктор Inkscape, виконайте завдання у текстовому редакторі (як робили на минулому уроці). Свої роботи надішліть на мою електронну скриньку sasha13viktorivna@gmail.com 

Немає коментарів:

Дописати коментар